Tapetseringen

Berättade att jag skulle tapetserade om i hallen i ett tidigare inlägg. Nu är det i alla fall klart och jag är supernöjd. Det är så skönt att vi fått bort den gamla tråkiga tapeten som dessutom var helt sönderriven.

Nu blir jag så glad varje gång jag går ut i hallen och jag kan bara stå och titta på garderoberna och njuta!!!

image143

image144

image145

image146

Nu har vi också efter många om och men bestämt att vi inte ska ha några handtag/knoppar utan istället ska sätta in "skåpsnäppare". Då är det bara att trycka på dörren så öppnar den sig.
Anledningen till detta är att vi inte hittar några handtag som är snygga nog och som passar till tapeten och de vita listerna.  

Kommentarer
Postat av: jag..

ursnyggt...

2008-05-14 @ 21:18:40
Postat av: Josefin

Svar till: jag..

Tack tack, jag är jättenöjd

2008-05-18 @ 10:53:13
URL: http://josefindesign.blogg.se

Kommentera/Fråga här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Fråga:

Trackback