Haremsbyxor

Har länge tänkt att haremsbyxor inte är något för mig och därför inte följt trenden och köpt något par. Men när jag såg ett par i senaste numret av Burda (07/10) så blev jag lite sugen. Syr sällan upp kläder från färdiga mönster men jag köte tidningen när jag åkte till Umeå här i veckan (den finns ju inte att köpa där jag bor). Det är skönt att sy något snabbt plagg ibland utan att behöva göra allt från grunden. Men självklart behövdes det ändå en massa ändringar och jag gjorde dessutom om designen lite. 

Jag blev rätt nöjd med byxorna och de är väldigt sköna att ha på sig.


Kommentarer
Postat av: Karin

Supersnygga!

2010-08-07 @ 17:40:43
Postat av: Therese

Hej!

Jag följer din blogg och tycker att den är väldigt rolig och inspirerande. Jag har nyligen köpt en symaskin och sytt lite egna kjolar och någon klänning bl.a. Jag har köpt två chiffong-tyger men har väldigt svårt att komma på vad jag ska göra med dem. Tänkte mig någon slags tunika kanske men hittar inga bra mönster. Har du kanske något bra tips till mig?!



Tack på förhand och tack för alla tips :)



/Therese

2010-08-10 @ 18:40:50
URL: http://tessohyes.blogg.se/
Postat av: Amanda

Superduper mysiga! :D har du mönster på dom? :) kraam

2011-02-14 @ 18:18:49
URL: http://amandalejbro.blogg.se/
Postat av: Maria

supersnygga! :)

2011-06-12 @ 00:57:13
URL: http://mariastl.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Coola!

2011-08-16 @ 13:04:31

Kommentera/Fråga här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Fråga:

Trackback