Utmaning

Jag har blivit utmanad av Bara Lova. Utmaningen går ut på att man ska skriva ner åtta sanningar om sig själv. Eftersom jag har nischat min blogg mot sömnad har jag valt att inte bli så privat i bloggen. Men med den här utmaningen tänker jag bjuda lite på mig själv. Håll till godo!

  • Jag har aldrig visat mitt ansikte i bloggen, det är för att man inte ska fokusera på mig utan på kläderna. Men här kommer i alla fall en bild på hur jag ser ut.


Nej skoja bara...


Så här ser jag faktiskt ut. Under en skön promenad ute i skogen

  • Jag fjällvandrar hellre än att åka på solsemester. Jag har bland annat bestigit Kebnekaise, Glittertind och Galdhöpiggen. Tält är bättre än hotell, möjligtvis är hotellfrukost bättre än frystorkad mat...


Här är jag i Norge och vandrar i Jotunheimen

  •  Jag spelar fotboll på elitnivå och tränar i stort sett varje kväll. 2005 spelade jag i damallsvenskan.


Lite fotbollsaction. Fråga inte vad jag gör, kanske har jag ryggskott...

  •  Jag jobbar heltid som idrottslärare och slöjdlärare.
  •  Jag kan inte välja om jag ska bli fotbollsproffs eller designer när jag blir stor....
  • När jag började sjuan fick jag välja om jag ville ha textilslöjd eller träslöjd, jag valde jag träslöjd. På elevens-val valde jag metallslöjd.... Föst i nian började jag med textilslöjd.
  • På somrarna kör jag en gammal veteranbil från 1966, en VW Bubbla.

  • Min sista sanning är att jag har extremt svårt att komma på en åttonde sanning...



Utmaning

  • Skriv ner 8 sanningar om dig själv
  • Länka till den som utmanat dig
  • Utmana 8 personer i slutet av ditt inlägg
  • Skriv ett meddelande i deras bloggar så att de vet.

  • Jag utmanar:

    Pysselmia

    Stylebyjosefine
    Retro Elephant
    Egobollen

    Emma Ögren
    Med nål och tråd
    FridaJosefin

    AN.LO
    Jag kan inte lämna kommentarer på An.Lo´s blogg så om det är någon som kan får ni gärna hälsa henne. (eller lära mig hur man gör...)


    Kommentarer
    Postat av: Retro Elephant

    Kul att få veta mer om dig, och det är alltid trevligt med ett ansikte på bloggen.



    Ja du....hmm...vågar jag verkligen visa mig på bloggen. Jag tror det..eller vi får se :)

    2009-03-13 @ 20:19:43
    URL: http://www.retroelephant.com
    Postat av: med nål och tråd

    hej. Jag har smugit omkring på din blogg ibland.men jag trodde inte att jag syntes. Döm av min förvåning när jag fick en utmaning av dig. Jag gjorde om den lite eftersom jag redan den en gång tidigare. tack o hej.

    2009-03-14 @ 18:09:20
    URL: http://www.mednalochtrad.blogspot.com
    Postat av: Lova

    Vad kul att du ville anta utmaningen och berätta lite om dig själv :)

    2009-03-16 @ 07:53:10
    URL: http://www.baralova.se
    Postat av: Mia

    Nu så! Nu har jag fått till inlägget med din utmaning, men tyvärr kan jag inte kommentera på Palvens blogg, får försöka med det igen senare. Teknikpanik!!!

    2009-03-20 @ 12:13:37
    URL: http://pysselmia.blogg.se/
    Postat av: Caroline

    Jättekul att få ett ansikte till alla dessa underbara kläder!! Eh det lät ju lite konstigt men du förstår nog =)

    2009-07-15 @ 23:57:59
    URL: http://carolinesodergren.blogspot.com/

    Kommentera/Fråga här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar/Fråga:

    Trackback