På gång; Bröllopsklänningar

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så ska jag på bröllop imorgon. Här i veckan har jag sytt två olika klänningar som jag kan tänka mig att ha på bröllopet så jag har haft ganska fullt upp. Men nu är jag äntligen klar!

Sydde först en blå volangklänning, den har ni för övrigt redan fått ett smakprov på i inlägget om volanger. Klänningen blev bra och jättefin men jag gillar fortfarande inte det glansiga tyget så jag kommer inte ha den på mig imorgon.

Den andra klänningen är jag jättestolt över, den blev verkligen jättebra och är mer min stil. Bilder får ni se efter helgen! Nu ska jag planera tal och grejer! 


Kommentarer
Postat av: by M

titta gärna in på by M's butiksblogg som säljer handgjorda smycken, luffarslöjd och mycket fint shabby chic! =)

2009-08-10 @ 19:51:23
URL: http://bym.blogg.se/

Kommentera/Fråga här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Fråga:

Trackback