Plötsligt hände det!!!

Jag var ute i vår stuga i helgen, långt ute i ingenstans med bara grusvägar och kossor så lång ögat kan se. Min sambo och jag var ute på promenad i solskenet och jag hade min nysydda klänning på mig. En bil kom körandes på vägen, bromsade ner bredvid oss, vevade ner rutan och ett helt främmande ansikte sa: - Måste bara säga att du har en jättefin klänning! Sen körde hon iväg igen. Snacka om att jag gick med ett leende resten av dagen!


Min sambo däremot håller inte med om min version av berättelsen utan är helt övertygad om att kvinnan sa: -Måste bara säga vilken snygg sambo du har!

Ja ja, kanske vi båda lever i en drömvärld.....


Kommentarer
Postat av: Mia

Håller fullkomligt med din beundrare, klänningen är så snygg! Hade gärna haft en liknande, men har inte samma snygga figur som du så... Har utmanat dig på min blogg.

2008-07-26 @ 20:41:00
URL: http://pysselmia.blogg.se/

Kommentera/Fråga här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Fråga:

Trackback