På gång

Håller just nu på med ett projekt som är hemligstämplat så här i juletider. Men personen det är till kommer till 99% inte läsa detta så jag ser det som riskfritt att visa lite bilder.

Det är något som görs utav det här:

image46

Med hjälp utav dessa:

image45

För att värma:

image44

Jag tror dock att jag har tagit mig lite vatten över huvud, för sicka problem jag har stött på. Jag skulle nämligen ge mig på mönsterstickning, med fyra färger dessutom. Och till råga på allt var det första gången jag skulle prova mönsterstickning. Jag tänkte att det är väl inga problem, det är väl bara att prova sig fram, så jag läste inte direkt på innan jag började.

Prova, det är det jag har gjort nu också och det ser inte bra ut. Ojämt, snett, vint och FULT. Det ser inte direkt ljust ut i julklappsfronten för dessa. Ja ja, hoppas de ser bättre ut när man får dem på handen och kan dra lite i dem.

HOPPAS HOPPAS HOPPAS

Kommentarer

Kommentera/Fråga här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Fråga:

Trackback