Garderobsförvaring

Vår hatthylla i hallen har varit överfull med vantar, mössor, halsdukar, reflexvästar och allt vad det nu kan vara. Varje gång man försöker ta ner något därifrån måste man gräva ner djup bland alla grejer och oftast drar man ner alltihop på golvet innan man hittar vad man söker.

Lösning? Jo en hängande förvaring med enskilda fack för vantar och mössor m.m. för att få lite ordning. Jag satte mig ner och började räkna på lite mått och mönster, sen tog jag lite resttyger ur lådan och började klippa och vika och sy och ha mig. Och tillslut vart det något bra utav det hela, en vantförvaring!


Vantförvaring


Perfekt att hänga på insidan av garderobsdörren i hallen

Kommentarer

Kommentera/Fråga här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Fråga:

Trackback