Ny börs

Gjorde en ny börs ikväll. Använde lite andra mått till den här börsen då jag tyckte att den förra blev lite för stor, nu blev måtten perfekta! Men jag misslyckades med en annan grej...

Jag använde två olika tyger till börsen, ett mönstrat och ett enfärgat. Det mönstrade tänkte jag ha på utsidan och till mynt- och kortfack. Det gröna skulle vara till insidan på sedelfacket och under fackdelarna. Men när jag sydde så blev jag så ivirg att jag sydde fast fackdelarna på fel bit utan att tänka till riktigt... typiskt... 

Ännu mer typiskt var att jag använde små stuvbitar så det var det absolut sista av det mönstrade tyget. Så börsen blev tråkigt grön istället för mönstrad. Men då blir man extra glad när man öppnar den istället.


En tråkigt grön utsida


En mönstrad fin insida!


Sedelfack fyllt med pengar.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

det blev jättesnyggt ändå! Är det svårt att göra en sådan? Om inte kanske du kan göra en beskrivning hur man gör^^ Om det inte är hemligt förstås:P

2009-05-25 @ 18:50:05
URL: http://goosebumps.blogg.se/
Postat av: Anonym

superfin. Har inte hunnit skriva innan men korstetten du sydde var bara för läcker, eller båda var det. Och så har jag användt mig av ett av dina mönster. Den med rosen, den blev kanon..... tack =)

2009-05-25 @ 18:50:42
Postat av: Anonym

den blev super fin!! håller med att om du kanske kan göra en beskrivning hur man gör, Om det somsagt var inte är hemligt förstås



tänkte även höra om det går att köpa dina kläder? för de är jätte fina

2009-05-25 @ 20:12:29
Postat av: Josefin

Svar till Lovisa och kommentar "2009-05-25 @ 20:12:29":

Håller på med en beskrivning på börsen just nu, har inte hunnit lägga ut det bara. Hoppas ni gillar den.



Jag har planer på att sälja mina kläder men det är inne i planeringsstadiet än, är det något speciellt du är intresserad av?



Svar till kommentar "2009-05-25 @ 18:50:42":

Vad roligt att du använt dig av min beskrivning och att det blev bra! Roligt att höra att du gillar mina korsetter med!



/Josefin





2009-05-25 @ 20:51:50
URL: http://josefindesign.blogg.se/
Postat av: Linda

Glömde fylla i namn sist, men det var egentligen inget särskilt så mer att jag undrade om du sålde kläderna, för jag är intresserad av att köpa din kläder när du väl börjar sälja dem =)

2009-05-26 @ 18:13:40

Kommentera/Fråga här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Fråga:

Trackback