På gång; partyklädsel

Fick ett fint inbjudningskort här i veckan. Många andra bloggare har ju också skyltat med att det fått en inbjudan. Dock var inte min inbjudan till ELLE-galan utan till en fest här i stan, en fest med temat FÄRG.

Det var krav att man skulle ha en rosa tröja/linne/klänning. Sen skulle grönt, gult och orange även ingå men det var valfritt var och hur. Svart fick endast förekomma på skor och smink. Eftersom jag överhuvudtaget inte äger något rosa och de övriga färgerna är inte så flitigt förekommande i min garderob så bestämde jag mig såklart för att sy en outfit.

Så igår då festen var skulle alla rösta på den de tyckte hade den bästa klädseln, och vet ni vad? JAG VANN!!!!

Bilder på min störtsköna outfit kommer imorgon!!


Kommentarer
Postat av: Leylah

shit, duktig du är :D '

2008-01-28 @ 17:33:43
URL: http://leylah.blogg.se

Kommentera/Fråga här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Fråga:

Trackback