30 minuters necessären



Eftersom jag inte kan sy något mer på jackan förrän jag får tag på en dragkedja så sydde jag istället en necessär. Necessärer kan man ju aldrig få för många utav.

Necessären har en superenkel konstruktion som går på under 30 minuter att sy. Necessären är rymlig och är lätt att göra platt så att den inte tar något plats. Den är även fodrad med plast så att den är lätt att torka av om man spiller något, vilket är väldigt vanligt i en necessär.

Här finns mönster och sömnadsbeskrivning till necessären.

image80

image81


Kommentarer
Postat av: gunghesten

Värsta schyssta! Jättebra beskrivning också, detta ska absolut provas. Jag gillar enkla grejjer som ser svårare ut än vad de är :)

/gunghesten

2008-12-05 @ 16:12:12
URL: http://gunghesten.blogspot.com/
Postat av: Anonym

hur gör man en sån ? :)

2010-07-12 @ 22:11:14
URL: http://llindaffemzen.blogg.se/
Postat av: rebbe

vars fick du plasten ifrån? =)

2012-05-05 @ 15:13:59

Kommentera/Fråga här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Fråga:

Trackback