röda rosetter

Köpte ett par röda byxor som var på tok för långa här om dagen. Byxor går så snabbt att fålla så det brukar inte vara några problem. 

Byxorna var 10cm för långa så jag fick ett litet tygstycke över när jag klippt av dem och funderade vad jag kunde göra utav det. Tänkte att det kunde vara roligt att ha en assocear men exakt samma färg som byxorna.

Efter lite funderande sydde jag två rosetter att sätta på skorna eftersom jag fortfarande är inne i en "gulligullperiod".

Beskrivning hur man syr en rosett finns HÄR
image128
nära
image127
närmare
image126
närmast

Kommentarer
Postat av: Dessan

Du är grymt duktig tjejen! Har kikat igenom din blogg på dina verk och jag är riktigt imponerad! :) Jättekul att läsa din blogg!
Keep up the good work!
/Dessan

2008-04-08 @ 22:52:55
URL: http://dessa.blogg.se
Postat av: ann-ida

jättebra blogg!

2008-04-12 @ 02:50:34
Postat av: Josefin

SVAR TILL DESSAN & ANN-IDA:

Tack för era snälla kommentarer!!!

2008-04-13 @ 11:06:34
URL: http://josefindesign.blogg.se

Kommentera/Fråga här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Fråga:

Trackback