En börs

Har länge varit ute efter den ultimata börsen. En som är lagom stor, har myntfack, sedelfack och lagom med kortfack, en som inte blir för tjock och en som inte är tråkigt svart.

Så idag kände jag för att vara lite sådär extra kreativ och gjorde ett mönster till en börs och sydde upp den. Och den blev riktigt bra. Har till och med fått beröm för den av en kassörska när jag gick på stan idag!

Ska dock göra en ny modell där jag ska förbättra den ytterligare, göra den lite smalare och förbättra sedelfacket. Det är så roligt att kunna göra sånt här själv!


Min nya börs!

  
Myntfack och fyra fickor för  kort


Sedelfack

Kommentarer
Postat av: Frida

va fin den blev:) mkt roligare än vanliga tråkiga svarta som alla har:D

superbra blogg btw:):)

2009-05-22 @ 23:05:40
Postat av: Mathilda

ååhh!!

Jäte fin! verkligen!

nu blir jag smått avundsjuk på dig ;)

2009-05-23 @ 12:14:24
URL: http://youarethecolour.blogg.se/
Postat av: Lovisa

vilken fin! och det är extra kul när utomstående berömmer det man gör :D

2009-05-23 @ 16:38:15
URL: http://goosebumps.blogg.se/

Kommentera/Fråga här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Fråga:

Trackback