Kjolar till salu

Jag har sytt upp tre liknande kjolar som jag inte har någon användning av, så jag tänkte att jag kunde försöka sälja dem på bloggen. Det har varit en viss efterfrågan på mina kläder så här får ni chansen.

Materialkostnad för kjolarna:
Tyg:           ca 45kr
Knappar:       21kr
Totalt:            66kr

Kjolarna säljs för 199kr inkl. frakt.


 
Midjemått: 77cm
Längd: 51cm
 
OBS! Knapparna är rosa och matchar linningen. Fotot gjorde de vita.


Midjemått: >82cm
Längd: 51cm
Knapparna är inte fastsydda än så midjevidden kan bestämmas av köparen, dock max 82cm.
Rosa knappar kommer att sys fast, om inget annat önskas.




Midjemått: 80cm
Längd: 53cm

Kjolarna leverars tvättade och strukna.
Betalning via Payson

Maila om intresse finns

[email protected]

Kommentarer
Postat av: Mia

De ser jättefina ut alla tre, men tyvärr ökar midjemåttet stadigt :)

2009-06-04 @ 14:56:49
URL: http://pysselmia.blogg.se/
Postat av: fina kjolar!!

jätte fina kjolar!!! men vad är det för tyg?;)

2010-01-24 @ 09:26:38
Postat av: Josefin

Svar till kjolar!!

Tyger är av 100% bomull.

/Josefin

2010-01-24 @ 10:48:24
URL: http://josefindesign.blogg.se/
Postat av: filippa

hur fina kjolar som helst!! du är så himla duktig!! jag vill gärna sy sådana kjolar men jag vet inte hur man gör. jag älskar att sy och jag har en egen sylåda hemma :D. har du någon bra beskrivning hur man syr kjolarna??

kram

2010-04-18 @ 19:39:46
URL: http://www.metrobloggen.se/isprinsessa

Kommentera/Fråga här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Fråga:

Trackback