På gång; klänning

Började på en klänning i vårars, men ungefär där tog kreativiteten slut och jag har inte sytt ett klädesplagg till mig sedan dess. Klänningen blev inte heller klar utan har bara hängt på provdockan och samlat damm. Idag tog jag dock tag i det hela och provade klänningen för att se vad som var kvar att göra och det var inte så mycket. Bara att fixa volangkant nertill och någon slags volangkrage upptill d.v.s. bara det roliga kvar, varför har jag dragit mig för att göra det?

Gjorde också någon slags skiss för att få en helhetsbild över hur den ska se ut.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Fin fin skiss kommer säkert att bli ur snygg

2011-10-04 @ 19:44:03
Postat av: BLÅ

Tjusigt värre, men hur gör Du teckningsbilden?

2011-10-06 @ 19:26:17
Postat av: Lisa

Ser väldigt fint ut :)

Postat av: julia

måste bara fråga hur du får mönster ? hur du får rätt storlek mm ?

2011-11-28 @ 16:30:46

Kommentera/Fråga här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Fråga:

Trackback