Nytt projekt på gång

Vad roligt att det är så många som röstat i mitt förra inlägg och dessutom skrivit en kommentar om vem ni är. Jag kommer att ha omröstningen öppen ett litet tag till och sedan stänga och utvärdera den. Har du missat att rösta så kan du klicka HÄR för att komma dit.

Självklart har jag ett syprojekt på gång nu också. Ett, eller rättare sagt två tyg har jag kvar sedan shoppingen tidigare i sommras och de är ju mitt hemliga projekt som dessa ska gå till. Tyvärr har alla nära och kära redan listat ut vad det är jag ska göra så det är ingen hemlighet längre. Så nu kan jag lika gärna outa det här i bloggen.

Min bror gifter sig nästa helg och jag hade tänkt sy en klänning som jag kan ha på mig på bröllopet.

Klänningen har jag tänkt sy av det ljus- och mörkblåa tyget men jag har blivit lite osäker nu på om jag gillar det eller inte. Jag tycker nästan att det blir för mycket bal-känsla över det hela. Eventuellt far jag iväg i början på nästa vecka och köper ett annat tyg om jag hittar något jag gillar. Modell och mönster och så är ju klart så att sy själva klänningen går nog fort.

Bilder på klänningen kommer jag dock inte lägga upp innan helgen, så lite överraskning får det bli.  




 

Kommentarer

Kommentera/Fråga här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Fråga:

Trackback