På gång; Size zero

Började med linningen till jackan idag. Men allt gick fel. Trodde tydligen att jag var en size zero och gjorde linningen alldeles för tight. Så nu är det sprättaren som gäller och kanske lite mer nogrannare mätningar.


Fakta: Size zero
(källa: Wikipedia)

bystvidd:        80cm 
midjevidd:      59cm       
höftvidd:         82cm

Storleken motsvarar ungefär 32 eller XXS

Size zero är en omöjlighet att ha för en frisk kvinna som är längre än 140cm.
SÅ JAG HOPPAS ATT SIFFRORNA INTE STÄMMER IN PÅ DIG!!!!


Kommentarer
Postat av: josefin

eh. Jag är 1,55 och har de där måtten, jag är frisk.
Har inte ätstörningar eller dylikt, så aa, bullshit.

2008-02-23 @ 14:57:06
URL: http://sandrajosefin.blogspot.com
Postat av: hanna

måtten stämmer in på mig också och jag är 153 och är frisk

2012-06-17 @ 12:51:53

Kommentera/Fråga här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Fråga:

Trackback