På gång; designen till jackan

Har skissat lite mer på jackan och nu ser det nog ut som om dragkedjan blir långt åt höger istället för diagonalt. Det blir ingen synlig dragkedja utan det blir en flärp som ska ligga omlott över dragkedjan.

Det är ingen som gillar mina biskopsärmar, men det gör jag. Därför är jag fast besluten om att sy dessa. Det blir lite annorlunda med sådana armar men varför göra en jacka som alla andra har om man kan designa den precis som jag vill ha den... Det är ju så lätt att ändra om det skulle bli fult dessutom.

Har också tagit bort skärningen över bysten, blir nog snyggare om jag har framlivet helt... Dessutom ska jag sy passpoalfickor, de glömde jag rita ut på förra skissen. 

image62

Kommentarer
Postat av: Ida

Bra att det fungerade :D Hoppas du får nån nytta av det.

2008-01-05 @ 17:11:39
URL: http://hittaida.blogg.se

Kommentera/Fråga här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Fråga:

Trackback