MoDo Hockey vanten

Jag bestämde ju att min vante inte skulle bli en julklapp för att den blev så ful. Så jag visade den igår kväll för min sambo, han skulle ju egentligen ha fått den på julafton. Han tyckte att den var skitsnygg, började med djupaste basröst sjunga på en hejaramsa till MoDo och sprang runt i lägenheten med vanten. (Måste även tillägga i försvar för min sambo att han precis hade kommit hem från en företagsfest, var lite på lyset och inte visste att MoDo hade förlorat kvällens derby mot Skellefteå...) Ja ja, jag tog det i alla fall inte som en komplimang och hur mycket han än bönar och ber så vägrar jag göra en till.

Funderar dock på att sticka två helröda vantar, med en vit rand på mitten och brodera texten efteråt. Det skulle väl kunna fungera?? Får bli en nyårspresent i så fall.

image51

Kommentarer

Kommentera/Fråga här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Fråga:

Trackback